Werken in een jong en dynamisch team

Onze missie is om onze klanten een unieke (educatieve) ervaring in het buitenland te bezorgen. We bieden studies, taalreizen en high school programma’s aan naar een groot aantal bestemmingen. In alles wat we doen staat de klant centraal. Ons team is zeer betrokken, werkt resultaatgericht en doet altijd meer dan hun best om net dat beetje extra te geven. Werken bij Information Planet betekent werken in een jonge, dynamische en internationaal georiënteerde omgeving. De sfeer is professioneel, open en informeel. Geen muurtjes of dichte deuren. Je werkt samen met top collega’s in een top werkomgeving. Werken wordt gecombineerd met een gezonde portie plezier!

Wij zoeken een enthousiaste Business, IT & Innovation Coordinator!
Ben jij ambitieus en leergierig, kijk jij over grenzen heen en word je enthousiast van het toepassen van IT-oplossingen en het uitvoeren van innovatieprojecten om zo de organisatie naar een hoger niveau te tillen? Business, IT en innovatie gaan hand in hand binnen onze organisatie. Zie jij de kansen om een perfecte harmonie te creëren tussen website, innovatie, CRM-systeem en business? Gaan jouw handen jeuken om data om te zetten naar concrete operationele plannen? Dan zoeken wij jou!

 

Je verdiept je kennis binnen de gebruikte oplossingen en vertaalt dit naar kansen voor de onderneming. Je vertaalt de wensen van key-users én andere gebruikers naar functionele en toekomstgerichte specificaties. Je bent verantwoordelijk - als het gaat om de informatievoorziening - voor het CRM- en CMS-onderhoud. Ook ondersteun je alle collega's bij vragen en issues over het gebruik van onze systemen en applicaties.

 

Hoe ziet jouw functie eruit?

Dit krijg je:

  • Werkplek in een professioneel, internationaal en dynamisch team in Breda
  • Werken binnen een groeiend bedrijf met internationale focus
  • Samen zetten we de schouders eronder en vieren we de successen
  • Afwisselende werkzaamheden met voldoende ruimte voor eigen inbreng
  • Open, directe en prettige werksfeer met enthousiaste en resultaatgerichte collega's
  • Hard werken met een gezonde portie Brabantse gezelligheid!
  • Je salaris is overeenkomstig de beloning in de toeristische sector
  • Flexibele werktijden en een parttime invulling van deze functie is mogelijk
  • Verder heb je 25 vakantiedagen en neem je deel aan onze bedrijfspensioenregeling

Dit ga je doen:

  • Je werkt nauw samen met de CTO op het gebied van alle systemen, data en applicaties binnen de verschillende entiteiten die onder het Keen Educational Exchange Netwerk vallen.
  • Je stroomlijnt en perfectioneert de werkprocessen en marketing funnels. Ook optimaliseer je de aansluiting tussen alle informatiesystemen en het bedrijfsproces.
  • Je informeert key-users en andere gebruikers actief over alle wijzigingen in het werkproces via documentatie, presentaties of trainingen.
  • Je onderzoekt of alle applicaties de bedrijfsprocessen op de juiste wijze ondersteunen en controleert de functionaliteiten. Waar nodig pas je dit aan.
  • Je bent nauw betrokken bij het aanpassen en het ontwikkelen van nieuwe applicaties alsook de release ervan.
  • Je voert regelmatig CRM-tests uit, eventuele verbeteringen voer je door.
  • Je bereidt aanpassingen goed voor en voert deze zodanig door dat het dagelijkse werkproces zo min mogelijk wordt verstoord.
  • Je helpt om op het Netwerk niveau BI en data analyses op te zetten en gaat vanuit deze analyses kansen voor de verschillende entiteiten uitwerken.
  • Je ondersteunt de marketing afdelingen van de verschillende entiteiten bij hun data verzoeken en het uitrollen van marketing campagnes binnen ons raamwerk van systemen.

Dit is je profiel:

  • Je hebt minimaal een mbo- of hbo-diploma.
  • Je hebt minimaal één tot twee jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt ervaring met procesmanagement en werkprocessen in een moderne dienstverlenende organisatie.
  • Je hebt kennis van informatievoorziening (PL/SQL), HTML. Bij voorkeur ook van ZOHO, Exact & Azure.
  • Je bent een teamspeler, maar zelfstandig werken gaat je ook uitstekend af.
  • Je bent klantvriendelijk, resultaatgericht, communicatief vaardig, proactief, daadkrachtig, analytisch sterk en besluitvaardig. Ook kun je goed plannen en organiseren.
  • Je voelt je thuis in een omgeving waar projectmatig wordt gewerkt.
  • Je weet je communicatieve en procesmanagementvaardigheden uitstekend te combineren. Dit betekent dat je kunt inspelen op de belangen en problemen van je gesprekspartners zonder je eigen doelen uit het oog te verliezen.
  • Ervaring met werken, studeren of reizen in het buitenland is een pré.

Enthousiast? Zo reageer je: 

Is deze functie je op het lijf geschreven en lijkt het je leuk om ons team te versterken? Ben jij die enthousiaste Business, IT & Innovation Coordinator? Dan leren we je heel graag kennen! Stuur je motivatie, cv en andere relevante documenten naar ons op t.a.v. Dolf Hendrikx, via staff@informationplanet.nl. Mocht je meer informatie willen of heb je nog vragen over deze functie? Neem dan telefonisch contact met ons op door te bellen naar 085-2224807 of 06-23186183 of stuur een mail naar het bovenstaande mailadres.

Waarom Information Planet?

 

Meer dan 25 jaar ervaring

53 kantoren in 14 landen

Wereldwijd netwerk

Meer dan 40.000 studenten succesvol geplaatst

Groot aanbod aan universiteiten, colleges en (taal)scholen

Persoonlijke (studie)begeleiding op maat